3 tips voor orde op de bedrijfsvloer

Op de bedrijfsvloer kan het soms een echte chaos zijn, al het personeel dat verschillende spullen heeft rondslingeren en bureaus die helemaal volstaan. Veel spullen kunnen er al gauw rommelig uitzien en het staat tegenover klanten ook professioneler als het allemaal netjes opgeborgen is. Er zijn een paar manieren om gemakkelijk orde te scheppen op kantoor, wij geven je drie tips.

Bureau organizers of lades

Op kantoor is het erg belangrijk dat het personeel een mogelijkheid heeft waar ze hun eigen documenten en bureauaccessoires in kunnen opbergen. Los slingerende documenten, schrijfwaren en post-its, kunnen het bureau snel vol maken. Door deze netjes op te bergen, creëer je rust op je bureau en in je hoofd. Daarnaast is je werkruimte zo veel overzichtelijker en kun je gestructureerd en zorgvuldig aan de slag gaan.

Opbergkasten  

Opbergkasten op kantoor zijn erg handig om mappen, documenten en voorraden in op te slaan. Door de spullen op te bergen in een opbergkast, slingeren ze niet meer rond in het zicht en ziet het er een stuk netter uit. Opbergkasten zijn er in verschillende soorten, maten en kleuren te verkrijgen, je kunt er dus altijd wel één vinden die goed bij het interieur past. Je kunt liever teveel opbergkasten hebben dan te weinig omdat je dan zo weinig mogelijk spullen in het zicht hoeft te laten liggen.

Lockers voor al het personeel

Voor bedrijven is het erg handig om lockers voor het personeel te hebben, de personeelsleden kunnen zo hun eigen spullen opbergen in de lockers. Hierdoor hoef je de spullen niet rond te laten slingeren of elke keer mee naar huis te nemen. Zo heeft iedereen zijn eigen spullen gemakkelijk binnen bereik en goed opgeborgen. In de lockers kan iedereen zijn of haar eigen jas, tas en overige spullen opbergen.